Unknown Band

The official Unknown Band News Broadcast

The official Unknown Band News Broadcast

Notice

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

اطلاعیه 

با سلام  kc هستم 

امروز متوجه موضوعی شدم که باید هر چه زودتر اونو بیان کنم

اول از همه این که یک صفحه در فیسبوک هست به نام Unknown band این پیج مال ما نیست و ما هیچ اطلاعی راجبش نداریم تنها موضوعی که هست اینه که ما هیچ اثری از این گروه پیدا نکردیم آخرین فعالیتشون ماله پارساله

دوم اینکه  یک پیج و وبلاگ را ساختم تا بتونم مردم را در عرض این یه سالی که طول می کشه استدیو ساخته بشه با این گروه آشنا کنم پس تا آخر تابستون 94 فقط در این بلاگ آهنگ هایی که برای گروه می سازم رو دموشون رو می زارم و بعد از اون استدیو ساخته می شه و افراد کاراشون رو به صورت رسمی شروع میکنن 

سوم اینکه تنها ایمیل و پیج و وبلاگ رسمی گروه و من اینهایی است که می نویسم وباقی هیچ ربطی به ما ندارند 

http://unknown-band.blog.ir/

unknownband.sup@gmail.com

fb.com/unknown.mkc

fb.com/unknown.band.fans

http://instagram.com/mohammad_kc/

با تشکر از توجه شما 

kc

  • kc

نظرات  (۱)

👣👣 We Are Coming ... Please Wait ... We Are Loading 👣👣👣

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی